Умови гарантійного обслуговування та обміну/повернення товару. 

Всі товари на нашому сайті продаються з гарантією виробника, що діє на території України. Строк гарантійного обслуговування та детальні умови гарантії кожного товару зазначені у гарантійному талоні виробу. 

Перш, ніж розпочати експлуатацію виробу, ми рекомендуємо уважно ознайомитись з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації. Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного строку представниками виробника (авторизованими сервісними центрами) за умови дотримання наступних умов:  

  • Наявність заповненого гарантійного талона зі штампом/печаткою продавця;
  • Наявність документа, що підтверджує оплату товару;
  • Цілісність всі передбачених пломб товару.

Протягом всього гарантійного періоду слід зберігати всі документи, що додаються до товару та стосуються його продажу.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 

Виріб відповідає міжнародним стандартам та технічним регламентам, встановленим чинним законодавством. Ці умови гарантії діють на території України. При виявленні протягом гарантійного строку недоліків, споживач має право висунути вимоги, що встановлені чинним законодавством про захист прав споживачів. Гарантійний строк товару складає 12 місяців від дати продажу товару. 

  •  Термін служби товару складає 7 років від дати виробництва. 
  •  Порядок розрахунку таких строків здійснюється у відповідності до чинного законодавства України.

1. Гарантійний строк зберігання товару до його реалізації складає 24 місяці. 

Дата виробництва товару зазначена у серійному номері(S/NXXXXXXXXXХХХ*85(86)XXXXXXXXXХ), де: 3-я та 4-а цифри– рік виробництва,  5-а та 6-а цифри –  тиждень виробництва. 

2. Задоволення вимог споживача розповсюджується на товари, які використовуються виключно для особистих, домашніх, родинних потреб не пов'язаних з веденням господарської та підприємницької діяльності.  На товар не розповсюджується гарантія виробника у випадку промислового використання, використання товару у офісах, місцях загального користування, підприємствах з організації харчування, охорони здоров'я, освіти і т.п. 

3.  При придбанні та встановленні товару прослідкуйте, щоб гарантійний талон був заповнений корректно, не містив виправлень і у ньому були зазначені:  

  • дата продажу, підпис продавця, реквізити торгуючої організації; 

  • модель та серійний номер товару;  

  • дата встановлення, назва та штамп.

4. Зберігайте гарантійний документ, товарний або касовий чек на товар та квитанцію на послуги з встановлення (доставки), а також будь-які інші документи, що стосуються технічного або гарантійного обслуговування товару. 

 5. У разі виявлення несправностей виробу у період гарантійного строку авторизований сервісний центр приступає до їх усунення. Гарантійний строк на комплектуючі та запчастини, які були встановлені у період гарантійного обслуговування,  закінчується при завершенні гарантійного строку на товар в цілому.  

6. У випадку, коли необхідна діагностика та/або ремонт товару спеціалістами авторизованого сервісного центру, транспортування товару здійснюється відповідно до закону про “Захист прав споживачів”.У випадку виклику спеціаліста для перевірки якості товару, в результаті якої буде встановлено відсутність несправності  або буде виявлено,що така несправність виникла внаслідок недотримання правил транспортування, встановлення, експлуатації товару, дії третіх осіб або обставин непереборної сили, діагностика товару та транспортні витрати оплачуються споживачем відповідно до прейскуранту авторизованого сервісного центру.  У випадку відсутності споживача вдома на момент візиту спеціаліста сервісного центру в узгоджений час, при повторному виклику буде стягуватись плата за виїзд спеціаліста відповідно до прейскуранту авторизованого сервісного центру.  Будь-які претензії про якість товару розглядаються виключно після перевірки якості товару представником авторизованого сервісного центру.  

7. Виробник звільняється від відповідальності за недоліки та несправності товару, які були виявлені у період гарантійного строку у випадку їх появи після передачі товару споживачеві: 

  • внаслідок порушення споживачем правил використання, транспортування та зберігання виробу;

  • при виявленні у виробі сторонніх предметів, гризунів, комах або слідів їх життєдіяльності, а також слідів рідин на внутрішніх компонентах;  

  • дій третіх сторін або обставин непереборної сили; 

  • при нестабільності роботи параметрів електричної мережі, газових та водних комунікацій;  

  • у випадку нецільового використання виробу.

8. Виробник не несе відповідальності у випадку: 

  • недотримання правил встановлення виробу або залучення до встановлення технічно-складних приладів третіх осіб без авторизації;

  • використання для підключення приладу подовжувачів, перехідників, трійників, тощо; 

  • якщо виріб не утримується у чистоті. 

   9.  Гарантія виробника не розповсюджується:  

  • на механічні ушкодження, які виникли у результаті транспортування або експлуатації виробу;

  • на вироби з пошкодженими/вилученими табличками/плашками, на яких міститься ідентифікаційний та серійний номер виробу; 

  • на косметичні дефекти, які не впливають на справну роботи приладу; 

  • на витратні матеріали, такі як лампи, освітлення, фільтри і т.п.; 

  • на деталі, що переміщується вручну, такі як полиці, корзини, ящики, решітки і т.п;

  • ущільнювачі, прокладки, шланги і т.п.

         10.      Ремонт виробу повинен здійснюватись виключно авторизованими сервісними центрами. У разі виявлення неавторизованого втручання, гарантійні зобов'язання припиняються. 

       11.    Якщо пристрій не використовується, необхідно перекрити кран подачі води /газу та відключити прилад від електромережі. 

        12.   Виробник не несе жодної відповідальності за будь-який можливий збиток споживачу, фізичним/юридичним особам, у випадку недотримання вимог виробника, які зазначені у цьому документі та інструкції з експлуатації товару.  

УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ 

Повернення, обмін, заміна та гарантійний ремонт товару здійснюється у відповідності до Закону України “Про захист прав споживачів”.

У відповідності до Закону України “Про захист прав споживачів” споживач має право розірвати укладений на відстані договір протягом чотирнадцяти днів. Це стосується всіх товарів, які придбані на нашому сайті. Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати отриманий товар в незмінному стані, товар не повинен використовуватись, повинні зберегтись товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики, а також документи, що підтверджують оплату.  

Для повернення товару Вам необхідно зв'язатися з нами телефоном, електронною поштою або розмістити запит на повернення товару у Вашому кабінеті у нас на сайті, а також узгодити дату та час повернення. Ви не зобов'язані повідомляти причину повернення товару. Повернення товару здійснюється за рахунок продавця. 

Якщо процедура повернення здійснюється у відповідності до всіх вищезазначених умов, договір укладений на відстані вважатиметься анульованим і ми повернемо Ваші кошти протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати отримання запиту на повернення. 

Виняток становлять випадки, коли товар використовувався неналежним чином або був у використанні (повноцінне використання приладу замість тестового використання). В такому разі споживач зобов'язаний компенсувати амортизацію та логістичні витрати.

Для повернення товару необхідно надати: 

• товар (і всю його комплектацію) 

• розрахунковий документ, що підтверджує покупку

• оформлений гарантійний талон 

• в разі виявлення суттєвих недоліків - акт сервісного центра, що підтверджує виявлення таких недоліків. 

• паспорт та ідентифікаційний код

Претензії приймаються у порядку передбаченому чинним законодавством України.